Thursday, June 11, 2009

sayu sebuah kehilangan

regarding this shocking news ,

kami menerima berita accident tersebut pada malam hari kejadian dan seriously sgt mengejutkan kami memandangkan kami sempat mengenali Allahyarham Ammar semasa mengikuti jaulah. orang nya baik pertuturan, tinggi budi bahasa.

sejurus menunaikan 2rakaat solat sunat dan membacakan Yaasin pada malam semalam, sebak rasanya bila sampai pada 2 ayat terakhir surah Yaasin. setinggi tasbih buatNya y memiliki segala alam ini, dan kepadaNya akan segalanya dikembalikan. dan Dia telah membuktikan bahawa segala kejadian adalah dibawah qudrat dan iradah Nya.. apabila dikehendaki sesuatu perkara utk berlaku, maka adalah terus terjadi sesuatu itu kerna kehendakNya.

semoga Allah memelihara 4 org lagi sahabat2 y terlibat dalam kemalangan tersebut, terutamanya buat saudara Saif yang khabarannya trauma teruk memandangkan die y memandu, & Allahyarham menghembuskan nafas terakhir di pangkuannya..dek kerna trauma Saif masih belum menjamah sebarang makanan semenjak kejadian., semoga mereka dapat menerima bahawa semua ini berlaku atas kehendaknya..

p/s: al-Fatihah buat Allahyarham Muhammad Ammar bin Zulkifli
sedikit penerangan about their current condition di sini

No comments: